Musallat:Bir Türk Korku Filmi

thuykhu - 1 sene önce 20:08 - Sinema - 159 »

Güray Ölgü 'nün kaleme alıp Alper Mestçi 'nin yönettiği Musallat adlı korku filmimiz kasım ayında gösterime girecekmiş.
Filmde bir köylü kızını hamamda görüp aşık olan bir cinin kıza musallat olması anlatılıyormuş.Senaryonun yaratılcılığı ile ilgili şüphelerim olsa da emek harcanmış bir çalışmaya benzediği için izleyeceğim tabii ki.
Filmin sitesinde fragmanını görebiliyoruz.

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
Anahtar kelimeler: musallat + gen + korku + film + alper + mestçi + güray + ölgü + bigkem + karavus

162 Yorum Yapılmış


freelancer, 21:03 / 9 Temmuz 2007 (Pzt)

ben izlemem, korkarım :D şaka bi yana, aslında korku unsurlarına yatkın bi toplumuz, ben bu denemeler bitince, ilerde sağlam işler çıkacağını düşünüyorum. elin japonu çekiyor da biz niye çekemeyelim, di mi ama ;)

thuykhu, 21:49 / 9 Temmuz 2007 (Pzt)

Elin japonuna benim gözümde bu konuda ulaşmamız mümkün değil freecim.Beni ne hale getiriyor onların filmleri bir bilsen.Göz favorimdir hala..

ctrl+alt+del, 22:34 / 9 Temmuz 2007 (Pzt)

nası ya? japonların çektiği hangi korku veya gerilim filmi iyiymişte ben kaçırmışım?

globalwarner.org, 08:53 / 11 Temmuz 2007 (Çrş)

Ring(*)(ikincisi de çevrilmişti), Dark Water(*) ve Pulse(*). Son dönem Hollywood'un beslendiği Uzakdoğu, özellikle de Japon sinemasından 3 örnek. Örnek demişken isterseniz şöyle bi toplu gösterimi izleyebilirsiniz.hatta isterseniz kendinizi bir test edin, bakalım ne kadar tanıyorsunuz japon korku filmlerini.

thuykhu, 18:34 / 11 Temmuz 2007 (Çrş)

Yaşa çekirim..
Uzakdoğulu herhangi bir adam lök gibi otursun kameranın karşısında ben onda da korkucak birşey bulurum.Korku anlayışları bana hitap ediyor.Adam sana efektle hödönek diye sunmuyor korkuyu.İçine işletiyor.Yani ben böyle hissediyorum.

ctrl+alt+del, 20:44 / 11 Temmuz 2007 (Çrş)

Katılmıyorum, film tercihi olarak gerilim ve korkuyu seçen biri olarak, söylediğiniz filmler sıradan gerdirme&tırstırma potansiyeline sahip.
Ring dediğiniz film tam bir fiyaskodur, hatta bana göre çocuk filmidir, hatta hikayesi o kadar kötüdürki filmi izleyince "eeee bumudur, bitti mi, kestiler herhalde filmi" dedirtir.
Dark Water da zira pek bir etki yaratmamıştır bu bünyede.
Mesela, seni ne gerer derseniz "Testere" serisi oldukça başarılıdır o konuda. Bilmem anlatabildim mi?
Haaa sakın sadece kan dolu sahneler ilgimi seçkiyo diye birşey algılanmasın!!!!

BSREYHAN, 16:11 / 13 Ağustos 2007 (Pzt)

BENCE TÜRK KORKU FİLMLERİDE GİT GİDE UZMANLAŞIYOR... BU TÜR FİLMLERİ HAZIRLAYANLARI TEBRİK EDERİM... FRAGMANINDAN DA ANLAŞILACAĞI ÜZRE GAYET GÜZEL HAZIRLANMIŞ

hazal, 13:16 / 14 Ağustos 2007 (Salı)

ben sadece( dabbeyi) izlerken korkmuştum gerçektende o film ustacaydı inşallah bu film de dabbe kadar güzel olur.....

alpay, 13:59 / 14 Ağustos 2007 (Salı)

Türk sineması korku filmleri asla korku filmi unsuru taşımayan basit ve tipik birer filmlerdir.Nedeni dikkat edin her korku filminin kaynağı İslam Ve Kuran öğeleri...Dabbe Kuranda sure , Büyü adından belli , Küçük Kıyamet , Okul ruh , Musallat Cin,Araf sure...Yani yönetmenlerimiz ya da senaristlerimiz ne zaman GERÇEK ANLAMDA bir korku filmi çekip bizlere ve dünyaya İSLAM ve KURAN SURELERİNİN aslında KORKU unsuru taşımadığını gösterecekler merakla bekliyorum...SAÇMALIK ve DANİSKASI...

sapkali, 14:30 / 14 Ağustos 2007 (Salı)

aynen katılıyorum alpay korku flimleri sırf cin kuran şeytan vb üzerine kuruluoooo .
insanları korkutuooolar bence saçmalık


gerçi korku flimleri zaten saçma olur genelde yok canavarlar dinazorlar falan filmn başında gerçek olmadığına kendini inandırrsan korkmuooosun zaten

kaan, 12:33 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

bu 0@883 (dabbe yi izleyen bilir :) ) dende tırsınç bi film gb bence.Türk filmleri güselleşmeye başlıyo gb :D.bide ben japon filmlerini sevmiyorum ama o filmlerin senaryoları ingiliz vb ellere geçince süper oluyo (bkz.halka :) )

kaan, 12:38 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

ctrl+alt+del sana katılıyorum...herkes halka da tırstım dedi ama fosss :D hiç bişi yok (bana göre :D) ama testere olsun (ki çok tırstım :D) otel olsun bunlar esas korku filmi bence.bu arada testere 4 ekim gb abd de gösterilcekmiş bizede kasım da gelir. gözüm aydın :D:D:D:D

kaan, 12:43 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

sakın yanlış anlamayın üstte güzel dio altta kötü o şekilde deil. sadece film güsel ama kotku yok...kamuoyuna duyurulur :D:D:D:D:D ...

musallat-murat, 15:22 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

16 kasım dA hazır olun musallat geliyo haa

KORKU, 15:24 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

BEKLEYİN BİR TURK KORKU FİLMİ DAHA GELİYO

KORKU, 15:24 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

BEKLEYİN BİR TURK KORKU FİLMİ DAHA GELİYO

-a-r-, 16:22 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

çok ii bir filme benziyo ama izledikten sonra yorumun tamamı gelcek

-a-r-, 16:25 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

burak özçivit hiç ii oynuyomuyo bence o mankenliğe devam etsin ona göre bi iş değil bence
diğer sağır odada oynuyan kız daha güzel oynuyo filmi o kurtaracak gibi gelio bana ama nş ii bir film yapmışlardır.bu korku filminde gelişip gelmemişliliğimizi göstercektir

AHMET, 16:29 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

BİDE HER FİLM NEDEN TÜRKİYEDE HEP CİNLER ÜZERİNE OLUYO BUDA SAÇMA

nacar, 23:11 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

yahu seyrrtmeden ne çok yprum yaptınız. film gayet kaliteli ve güzel görünüyor. bi seyredin bakalım. ayrıca japon deyip durduğunuz filmler asıl en tısları. kızların,adamların odalarda kendi kendilerine konuşup seyirciye açıklama yapmadıkları bir tane japon filmi yok yahu!

cutfinga, 23:16 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

Alper Mestçi ve Güray Ölgü Gen filminin senaristleri değil. Filmin credits bölümünde isimleri geçmiyor. İzlerseniz görürsünüz. Filmin ortaklarılar sadece.

fatih24, 23:30 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

Bu film olmuş gibi! Umarım öncekilere benzemez.

japonsever, 23:31 / 15 Ağustos 2007 (Çrş)

Japonun neyi düzgün ki film,i düzgün olsun :)

sapkali, 09:01 / 16 Ağustos 2007 (Prş)

filmin konusu saçma ama tutar bazıları sırf burağı görmeye gider zaten bence insanları korkutmaktan çok midesini bulandırıcak gibi geliooo bana yane kan falan varya o sebebtennnç..

i-velikoca, 13:36 / 16 Ağustos 2007 (Prş)

Saçma olmaya korku filmi yoktur sapkali. izlemeden ne biliyosun saçma olduğunu ayrıca ezik misin? burak forever burak

ra5heed, 19:33 / 16 Ağustos 2007 (Prş)

hayrettin, 01:36 / 17 Ağustos 2007 (Cum)

Haberin gerçeği burada üçkağıtçılık medyaya musallat oldu!
http://www.medyatava.com/haber.asp?id=38891

jansoo, 01:38 / 17 Ağustos 2007 (Cum)

Düzgün bir korku filmimiz olacak bizimde sanırım artık!

sabahattin, 08:52 / 17 Ağustos 2007 (Cum)

arkadaşlar ben filmin setindeydim gerçekten emek verilerek yapılan bir çalışma izleyin beğeneceksiniz.

ctrl+alt+del, 15:15 / 17 Ağustos 2007 (Cum)

Setinde olmakla filmi izlemek aynı şey değil sanırım...
Umarım haklı çıkarsın sabahattin...

samimCrU, 03:32 / 18 Ağustos 2007 (Cts)

Ben bu filmden çok umutluyum arkadaşlar. Şu görüntüler bile kalitesini gösteriyor.

Elif, 21:35 / 19 Ağustos 2007 (Pz)

Slm,
film cok güzele benziyor,fragmanina baktimda,o bile korkunc bence...
Türkler bence en iyi korku filmi yapiyor,cünkü en korkunc filmler bence ruh,cin,büyü ile ilgili olan seylerdir...ve bizim kültürümüzde oldugu icin böyle seyler,süper olur filmler!!Mesela Büyü filmindede baktim,cok güzeldi...korktum,ürperdim...

kaan, 14:52 / 20 Ağustos 2007 (Pzt)

bence en güsel korku filmleri kanlı filmlerdir ve Türkler o kdr çok büyü vb gb konuları işliyor korkkutmuyor ürpertiyor (tabi gece düşününce hariç :D) ama bence bu film çok ama çok korkunç gb yaa... burak özçivit te çok güsel oynamış gb ama onun tarzı korku deil gibi...

------sapkali, 15:32 / 20 Ağustos 2007 (Pzt)

vlla oyuncu dediğin her tarza uymalı
bilmiorum burak ii oynamış gibi

eda--, 15:55 / 27 Ağustos 2007 (Pzt)

ya bence güzel bi filme benziyoo fragmanını izlediğimde bile ürperdim tabi bazı yerleri saçma olmuş ama yinede başarılıı...

sat-raras-, 15:59 / 27 Ağustos 2007 (Pzt)

Kesinlikle çok başarılı duruyor. Hayırlısı.

EA, 18:38 / 28 Ağustos 2007 (Salı)

sevgili ''globalwarner.org'' baya önce yapmış olduğun yorum hakkında yazağım!Öncelikle saydığın filmlerin mesela Halka bizim izlediklerimiz Amerikan versiyonlarıdır Japonlar ın çekimiş olduğu halka filmleri en az türk korku filmleri kadar komedidir!Sana bir sorum olacak!Ben Pulse u izledim-Pulse daha vizyona girmeden çook önce de Dabbe'yi izledim-Pulse u izledikten sonra hayrete düştüm inan.Dabbe nin aynısı(konu açısından çok değil ama görüntüler çok benzer)yani Pulse da mesela kız arkadaşı üniversiteye gelmeyen erkek arkadaşını armaya falan gidiyor ya-o sahneler,evde yaşananlar(özellikle erkek arkadaşının evin merdivenlerinin olduğu bölüme muşamba çekmesi ve onun arkasından bakma sahneleri falan aynı Dabbe! Bilmem bu konuda bana ne diyeceksin?Konu ve filmin gidişatı da tıpatıp Dabbe!Acaba diyorum Pulse daha ülkemizde yayınlanmadan vizyona çook önce başka ülkelerde girdi de biz mi çaldık?Ve Dabbe nin yönetmeninin Japonya da yönetmenlik üzerine eğitim görmüş olduğu aklıma gelince direk çalmış olma durumu ağır basıyo!Ama Dabbe den çok sonra girdi sinemalara çook ilginç...........YANILIYOSAM DÜZELTİN!

ahmet, 19:51 / 28 Ağustos 2007 (Salı)

ben varya kezin bakarim cunkut ben korku filmleri cok severim ilk once korku film sonra da en sevdigim film bir komedi film'i

yorumcu, 19:52 / 28 Ağustos 2007 (Salı)

hadi bana gule gule

Kairo, 21:08 / 28 Ağustos 2007 (Salı)

ahmet'e not: Pulse 2001 tarihli Kairo'nun yeniden uyarlamasadır. Adamlar çalmamış telifini ödeyip uyarlamış. Çalan yine bizim dabbe üzülerek söylüyorum. Aşağıdaki linkte film
http://www.imdb.com/title/tt0286751/

Bu arada musallat'ı merakla bekliyorum ben çok umutluyum bu filmden.

haltdor, 21:10 / 28 Ağustos 2007 (Salı)

çok güzel olacak

Eda, 14:56 / 31 Ağustos 2007 (Cum)

Burak özcivit bu filmde oynicakda ben kacirmam hayatta kacirmam izlicem korkucam ama olsun :P

erdal-bursal-, 05:19 / 3 Eylül 2007 (Pzt)

geçen ay dabbe filminin yönetmeni hasan karacadağ kanal7'de bir programda bu durumu şu şekilde açıklamıştır.'1999 yılında kendisinin yazıp yönettiği psychosis isimli kısa korku filmi, tokyo video fstivalinde ödül almıştır.bu filmin konusu; internete kendini kaptıran bir gencin intihar etmesi ve bilgisayar dünyasına saldığı bir virüsle insanlara hayaletler gösterdiği şeklindedir.yani dabbe ile aynı neredeyse.fakat kairo filmi 2001 yapımıdır.yani hasan karacadağ'ın psychosis filminden 2 yıl sonra yaplmıştır.tokyo video festivali filme ödül verdiğine göre bu durum belgelidir.ayrıca hasan karacadağ'ın uzun metraj senaryosu da o zamanlarda bir şekilde pulse filmini yapanların eline de geçmiş olabilir.neyse sonuçta nedense bu konuda hep hasan karacadağ'a saldırıldı.kimse kendisine görüş sormadığı için,isyan ediyordu.bu saldıranların başında da,doğu yücel ve taylan biraderler vardı.tabi bu durum onların bariz bir kıskançlıkla dabbe'ye saldırdıklarını gösteriyor.çok ayıp bir durumdur.
ha bir de üç filmi de izlemiş biri olarak diyebilirim ki,tuhaf olan şudur,kairoda olmayan ama dabbe'de olan bir sürü sahne pulse filminde de vardır.işte bu da düşündürücüdür.ayrıca temelde 3 film de farklıdır ve yine bana göre bunlar arasında 100.000dolar gibi mütevazi ötesi bir bütçeyle çekilen dabbe en iyisidir.

erdal-bursal, 05:22 / 3 Eylül 2007 (Pzt)

ayrıca türk korku filmleri şu anda para bulup çekilebiliniyorsa bunun sebebi Dabbe filminin gişe başarısıdır.Dabbe sayesinde öteki korku filmleri yapımcı ve para bulabildiler.Yapılan her filme saygı duymalı ve bir sonraki aşama için bir adım olduğu unutulmamalıdır.Bu bağlamda musallat da bir adım olcaktır.Umarım musallat iyi bir film olur.

suat-tokyigit, 05:25 / 3 Eylül 2007 (Pzt)

Semum yani dabbe-2 ve musallat bence iyi olacaklar.Aşğıdaki linkte Semum filminin kamera arkası görüntüleri var,bakmak isteyenler buyursun

http://www.dergi.biz/video.php?video=aOFzUbhdqK4

undomiel, 18:14 / 3 Eylül 2007 (Pzt)

ya bence türk yapımcıları konuyu iyi seçiyorlar ama iş konuyu bulmakla bitmiyor tabi.mesela dabbe insanı çok etkileyen bir konu filmde korkmasamda 2 gece konusu beni düşündürmüştü.sadece iyi işlenmesi lazım tek sorun bu ve de oyuncuların iyi seçilmesi gerekli.türk korku sinemasında oynayan oyuncuların korkma sahneleri çok komik mesela.gerçekten konular her insanı etkileyebilecek türden ama malesef oyuncular başarısız.seyirciyi tırstıramıyorlar:)ama yavaş yavaş gelişiyor gibi geliyor bana.umarım daha iyi filmleri görme şansımız olur.bu film de hepsinden iyi olabilir

taylan, 05:12 / 4 Eylül 2007 (Salı)

dabbe komediydi yaa allahaşkına dürüst olun. taylan biraderler dabbeye niye saldırsın yuh! musallatı merakla bekliyorum. yok dabbeyi yok önce çekmiş de cart curt arak işte bariz arak. üstelik 7-8 filmden.

hadit, 05:14 / 4 Eylül 2007 (Salı)

dabbe 400 küsür bin gişe yaptı. büyü 900 küsür bin senin bu görüşüne göre yapımcılar dabbye değil büyüye borçlu.

samet, 20:32 / 4 Eylül 2007 (Salı)

Dabbe Türkiyede 600 bin kişi,yurtdışınd da 150bin kişi seyrici yaptı.Ayrıca Türki sienmasında Dabbe kadar kıskanılan Dabbe kadar saldırılan başka da bir film yok.Film yapamayan internette ona buna saldırmayı kendilerine iş edinmiş birtakım başıboş çapulcular her fırsatta dabbe'ye yok efendim komikti de yok efendim şöyleydi de.A be cımbıllar siz şimdiye kadar ne yaptınız,daha iyisini yapın da görelim.Şimdi dabbe'den sonra Semum geliyor,dünyanın en iyi korku filmi semum bile olsa siz yine ona da komik diyeceksiniz,niyetiniz kötü arkadaşım.

r-za, 20:36 / 4 Eylül 2007 (Salı)

önce musallatı merakla bekliyorum de,ondan sonra dabbe'ye saldır.yuh be.Ulan dabbe'yi iyi izleyin onun içine cinle evli olduğunu söyleyen bir adam var,musallat dediğin filmin hikayesi dabbe filminde 1 dakika görünen kısa bir yan hikayeciktir.Esinlendiğiniz filme saygı duyun,Saygı duyup dürüst olun ki Türk halkı sizi adam yerine koyup filminizi izlesin.2 sene geçti hala dabbe'nin acısı içinizden çıkmadı mı be,yeter yahu.Yaptınız filminizi işinize bakın.

hay-kafan-za, 22:17 / 4 Eylül 2007 (Salı)

Bu dabbeyi öven takım sanırım çoluk çocuk takımı yoksa bu kadar saçmalamazlar. Bu filmin üzerinden de prim yapmaya çalışıyorlar. Yazık günah. Dabbenin acısı falan, ulan ortada bişey olsa bari. Bırakın dabbeyi mabbeyi artık yaaa :)) Sallayın gitsin yaaa film işte. İzleyin beğenin beğenmeyin bu kadar fanatizm iyi değil a dostlar. Yıpratmayın kendinizi, ölümlü dünya yaaa yok dabbeymiş yok büyüymüş, yok musallatmış. Film ulan bunlar, size ne a boş gençlik!

rrrrr, 22:30 / 4 Eylül 2007 (Salı)

hay-kafanı-za katılıyorum millet oturup film çekiyor bizim salozlar da burada tartışıp duruyor Yazık valla gençlik nereye gidiyor. Boş işlerde üstümüze yok. offf yaa offf

ctrl+alt+del, 23:25 / 4 Eylül 2007 (Salı)

Arkadaşlar, kelimeleri seçerken biraz daha dikkat!!!!

gulyabani, 00:02 / 5 Eylül 2007 (Çrş)

Bugüne kadar türkiyede yapılmış en iyi korku filmi gulyabanidir. Diğerleri yanına bile yaklaşamadı, umarım yaklaşırlar artık.

halitSA, 01:35 / 5 Eylül 2007 (Çrş)

üçkağıtçılık Kültür'e 'Musallat' oldu

'Hacı Burhan Kasavi'nin yaşadığı gerçek olayları anlattığı söylenen 'Musallat' daha şimdiden akılları karıştırdı. Kasavi'nin yaşamadığı ortaya çıkınca yönetmen filmde yer almaktan vazgeçti..
16 Ağustos 2007 14:30
Yazı boyutunu büyütmek için


Hacı Burhan Kasavi diye birinin hayatını anlattığı söylenen Musallat adlı filme kredi desteği almak için Kültür ve Turizm Bakanlığı'na başvurulunca bir dizi skandal patlak verdi.

Bakanlık, araştırmalar sonucunda Hacı Burhan Kasavi adlı birinin yaşamadığını tespit etti ve Musallat'a kredi vermedi. Kasavi diye birinin olmadığını öğrenen yönetmen Mustafa Şevki Doğan, filmi çekmekten vazgeçti.

Ama ekibine süpervizör olarak destek vermeye devam etti. Musallat adına yaşanan üçüncü skandal ise filmin kitabıyla ilgili. Filmle aynı adı taşıyan bir kitap yayınlanacak, daha sonra da 'Sakıncalı' gerekçesiyle yine yayınevi tarafından toplattırılacaktı. Buradaki amaç ise dikkatleri filme çekmek, sansasyon yaratmaktı. Kitabın hangi sakıncalarla toplatıldığı sorusuna verilecek yanıtta sorun yaşanacağı düşüncesiyle kitabın yayınlanmasından son anda vazgeçildi.

Alper Mestçi'nin yönettiği Musallat'ta başrolleri Burak Özçivit, Biğkem Karavus, Kurtuluş Şakirağaoğlu paylaşıyor. Film, "Aşkı bu alemden, ancak kendisi değil" sloganıyla gösterime girecek. w

(Sabah)

kaynak:
http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=262788

-EA-, 19:39 / 5 Eylül 2007 (Çrş)

halitSA kardeşim teşekür ederim,benim bunların hiç birinden haberim yoktu.Öğrendiğim iyi oldu yaw...

gulyabani, 20:33 / 6 Eylül 2007 (Prş)

Tekrar ediyorum bugüne kadar türkiyede yapılmış en iyi korku filmi gulyabanidir. Diğerleri yanına bile yaklaşamadı, umarım yaklaşırlar artık.

necati, 05:34 / 7 Eylül 2007 (Cum)

gulyabani diyen arkadaşım yahu sen kendini tatmin mi ediyorsun,ne gulyabanisi yav,ona ciddi ciddi korku filmi diyorsan aklından zorun olmalı,yok bizimle dalga geçiyorsan o zaman da sıktı artık,konuyu değiştir.

gulyabani, 20:41 / 7 Eylül 2007 (Cum)

http://www.gerilimhatti.com/sinema-korku/kamera-arkasi/kabuslar-evi.html

sanem, 18:56 / 12 Eylül 2007 (Çrş)

burak seni ne hale getirmisler kiyamam ya mutlaka izlicem süpersin seni cok seviyorum

merha, 05:53 / 13 Eylül 2007 (Prş)

burak kim yaa,allah Allah,ne garip insanlar var yaa

antidoteZ, 21:59 / 13 Eylül 2007 (Prş)

sitesi yayında: musallat.com

aLeMiN-aDaMi55, 15:58 / 18 Eylül 2007 (Salı)

YaW sen ne kadar cok yorum yapiyorsunuz`!!! filmi izleyin ondan sonra konusun elleh elleh:D..yane fiilm daha vizyona cikmamis siz konusuyorsunuz..yok iyi degilmis cin filmier varmis hep..ooo bekleyin izleyin Daa..HaYDe BYeee

damacana, 00:21 / 19 Eylül 2007 (Çrş)

sitesi çok acayip olmuş.. film de böyleyse tamamdır.

damacana, 00:21 / 19 Eylül 2007 (Çrş)

sitesi çok acayip olmuş.. film de böyleyse tamamdır.

yasemin, 12:05 / 19 Eylül 2007 (Çrş)

burak özçivit kendini beğenmiyo ama bence sakal yakışıyo.burak özçivitin böyle bi film de oynaması kariyeri için çok iyi oldu bence.oynamasaydı hep aynı rölleri oynardı yakışılı diye bence en iyisi bu

esmer-g-zeli, 12:08 / 19 Eylül 2007 (Çrş)

inşallah yolun açık olur

soner-, 23:16 / 20 Eylül 2007 (Prş)

o kadar yorum yapmışsınız ben filmin ses tasarımcısı olarak bekleyin ve görün diyorum benim hayatımın filmi oluçak elimden geleni yapıyorum.yapıçamda,umduğunuzu bulaçaksınız iyi düşüncelerinizi tabi ben defalarca izledim günlerce çalıştım ki daha önümde bir ay daha var fakat dikkat vizyona girdiğinde sokaklarda garip sesler duyabilirsiniz sizede bişeyler musallat olabilir ben filme başladığım günün gecesi bilmem bilirmisiniz bana karabasanlar 1 hafta musallat oldu gerçek korku bu haberiniz olsun cin değil korkutan başka bi şey var bu filmde konuşmak tartışmak isteyen buyursun gelsin drcapricornbjk@hotmail.com

ctrl+alt+del, 10:14 / 21 Eylül 2007 (Cum)

oltaya geeeeeeeeel....

soner-, 05:13 / 25 Eylül 2007 (Salı)

oltaya değil izaya gel araştır bakalım film nerde hangi şirkette yapılıyor ben söyliyeyim şafak film stüdyolarında bide ara sor bakalım soner diye biri varmı bide sor bakalım ne iş yaparmış şuan neyle uğraşırmış balık tutmaya değil gerçekleri anlatmaya çalışıyorum yada bekle ve gör git filmi izle yada gel ben sana izleteyim

ctrl+alt+del, 12:10 / 25 Eylül 2007 (Salı)</